تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۰
کد خبر: ۲۱۹۴۳۸
‌می‌متالز - دومین همایش مجازی سراسری نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، به‌منظور هم‌اندیشی و ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس‌ازفروش، با حضور مدیرعامل شرکت ایساکو برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این همایش، مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو، نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو را بازوی اجرایی این مجموعه خواند که برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش می‌کنند و افزود: در زنجیره ارزش ایساکو، مشتریان در بالاترین جایگاه هستند و افزایش رضایت آن‌ها از خدمات، نقطه‌عطف فعالیت‌های شرکت است و این نیاز‌ها و خواست مشتری است که به تلاش‌های ما در حوزه خدمات پس‌ازفروش، معنا و سمت‌وسو می‌بخشد. مونسان در این نشست ضمن تبیین افق سال۱۴۰۰ شرکت ایساکو از اقدامات در دست انجام برای بهبود وضعیت کسب‌وکار نمایندگی‌ها و به‌تبع آن افزایش رضایت مشتریان نهایی گروه، از جمله روش هوشمند اختصاص قطعات به نمایندگی‌ها (MRP) که موجب اصلاح نظام توزیع و تسریع در تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان در نمایندگی‌ها می‌شود، خبر داد. وی با مرور دستاورد‌های سال پیش، به بهبود ۴۸درصدی نسبت ثبت درخواست‌ها و شکایات به پذیرش، کاهش ۲۱درصدی زمان رسیدگی به پرونده‌های باز و همچنین افزایش۲۰درصدی نرخ تامین و عرضه قطعات نسبت به درخواست در بخش تجاری و فروشگاهی اشاره کرد. این همایش به‌منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت برخط با نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو و مدیران دفاتر منطقه‌ای برگزار شد.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط