تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۵
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۲۱۹۱۲۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت امروز خودرو ۲۹ تیر / افزایش قیمت در بازار خودرو

‌می‌متالز - با توجه به قیمت خودرو‌های داخلی در بازار، لیستی از قیمت خودرو‌های صفر داخی به دست آمده است. بر اساس آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو، بعضی از اتومبیل‌های گروه پژو با افزایش قیمت همراه بودند.

به گزارش می‌متالز، قیمت برخی از خودرو‌های داخلی در بازار روز دوشنبه با افزایش همراه بود. با توجه به اینکه نرخ ارز در صرافی ملی کاهشی بود، قیمت برخی از خودرو‌های داخلی با افزایش همراه بود.

کدام خودرو‌ها افزایش قیمت داشتند؟

۲۰۶ تیپ دو با ۱٫۳ درصد افزایش قیمت به ۲۲۰ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ صندوقدار با ۷٫۸ درصد افزایش قیمت به قیمت ۲۶۷ میلیون تومان و ۲۰۷ دنده‌ای پاناروما، به قیمت ۲۱۸ میلیون تومان افزایش یافت.

۴۰۵ SLX با حدود سه درصد افزایش قیمت به ۲۳۰ میلیون تومان رسید. خودروی دنا معمولی با ۱٫۴ درصد افزایش قیمت به ۲۸۴ میلیون تومان افزایش یافت. دنا پلاس اتوماتیک ۱٫۱ درصد افزایش یافت و به قیمت ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

بازار خودرو در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست. برای یافتن دقیق قیمت روز خودرو برای هر برند باید تماس‌های مکرر با فروشندگان و نمایشگاه‌ها گرفته شود تا به متوسط قیمت دست یافت. در مهمترین معاملات خودرو‌های ایران خودرو پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از قیمت ۲۵۰ تا ۳۶۵ میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF۷ مدل ۱۴۰۰ معادل ۲۵۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (مدل ۱۴۰۰) معادل ۲۱۷ میلیون تومان خرید و فروش شد. این درحالیست که قیمت این خودرو در نمایندگی ۱۲۷ میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس (تیپ ۱ مدل ۱۴۰۰) با موتور EF۷ نیز ۳۴۰ میلیون تومان در بازار تعیین شد. بر اساس گزارش خبرنگاران ما در اندک معاملات امروز قیمت محصولات سایپا، برخی خودرو‌های سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید ۱۱۱ SE (سفید) برابر ۱۴۰ میلیون تومان و تیبا SX مدل ۱۴۰۰ صندوق دار ۱۳۳ میلیون تومان خرید و فروش شد.

ساینا EX مدل ۱۴۰۰ فول ۱۴۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک با قیمت ۳۷۰ میلیون تومان معامله شد. قیمت امروز خودرو برای مهمترین خودرو‌های صفر موجود در بازار کشور را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.
قیمت امروز خودرو ۲۹ تیر / افزایش قیمت در بازار خودرو

خودرو‌های صفر در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

قیمت امروز خودرو ۲۹ تیر / افزایش قیمت در بازار خودرو

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده