تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۱۵۲۵۵۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

انتقاد وزیر صمت از شورای رقابت

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به گرانی مجدد خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: بی‌تدبیری شورای رقابت، عامل اصلی این گرانی است و در روزهای آتی نیز شاهد متعادل‌تر شدن قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود.
انتقاد وزیر صمت از شورای رقابت

به گزارش می متالز، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود:امیدواریم در مدت باقی‌مانده از فعالیت دولت دوازدهم، بتوانیم بخشی از مشکلات مربوط به حوزه تولید و صنعت استان را رفع کنیم.

وی انحصارگری در خودروسازی را اصلی‌ترین عامل در گرانی و کیفیت خودروهای داخلی دانست و ادامه داد: مبارزه با دلال‌بازی در صنعت خودرو را یکی از اولویت‌های اصلی می‌دانیم و تمام تلاش خود را برای رقابت‌پذیری و ارتقای کیفیت تولیدات خودرویی انجام می‌دهیم.

رزم‌حسینی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در شش ماه دوم سال‌جاری، افزود: ایجاد رقبای جدید در خودروسازی نیز از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت صمت است.

تلاش برای متعادل‌کردن عرضه و تقاضا، تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور و ضرورت حذف قوانین مزاحم و دست و پاگیر از دیگر موضوعاتی بود که وزیر صمت در این جلسه به آنها اشاره کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده