به گزارش میمتالز، در این همایش، مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو، نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو را بازوی اجرایی این مجموعه خواند که برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش میکنند و افزود: در زنجیره ارزش ایساکو، مشتریان در بالاترین جایگاه هستند و افزایش رضایت آنها از خدمات، نقطهعطف فعالیتهای شرکت است و این نیازها و خواست مشتری است که به تلاشهای ما در حوزه خدمات پسازفروش، معنا و سمتوسو میبخشد. مونسان در این نشست ضمن تبیین افق سال۱۴۰۰ شرکت ایساکو از اقدامات در دست انجام برای بهبود وضعیت کسبوکار نمایندگیها و بهتبع آن افزایش رضایت مشتریان نهایی گروه، از جمله روش هوشمند اختصاص قطعات به نمایندگیها (MRP) که موجب اصلاح نظام توزیع و تسریع در تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان در نمایندگیها میشود، خبر داد. وی با مرور دستاوردهای سال پیش، به بهبود ۴۸درصدی نسبت ثبت درخواستها و شکایات به پذیرش، کاهش ۲۱درصدی زمان رسیدگی به پروندههای باز و همچنین افزایش۲۰درصدی نرخ تامین و عرضه قطعات نسبت به درخواست در بخش تجاری و فروشگاهی اشاره کرد. این همایش بهمنظور حفظ پروتکلهای بهداشتی بهصورت برخط با نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو و مدیران دفاتر منطقهای برگزار شد.
منبع: دنیای اقتصاد