تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۰
بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۲۱۹۵۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس مجمع نمایندگان یزد:

سیمان مورد نیاز طرح‌های عمرانی تامین شود

‌می‌متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در بازدید میدانی از طرح زیرگذر رازی در بلوار دانشجو شهر یزد با تاکید بر ضرورت تامین سیمان مورد نیاز طرح، از قول پیمانکار برای اجرای زیرگذر تا پایان دیماه امسال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «محمدصالح جوکار» با اشاره به اینکه این طرح نسبت به برخی دیگر از نقاط یزد واقعا به نظر می‌رسد که در اولویت نبود، اظهار کرد: این منطقه ترافیک خیلی بالایی نداشت در حالی که برخی دیگر از نقاط شهر با ترافیک بسیار بیشتری روبرو است.

وی با بیان این که اجرای طرح‌های درون و برون ترافیکی براساس رینگ میانی شهر یک آرمان است و تا تحقق آن فاصله زیادی وجود دارد، در ارتباط با گلایه پیمانکار در مورد کمبود سیمان تاکید کرد: با قول مسوولان استانداری بحث سیمان برای این طرح تامین می‌شود و مشکلی در این رابطه نیست.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان طرح‌ها و برنامه‌های شهر باید بر اساس اولویت‌بندی و طرح مناسب اجرایی شود و پس از شروع به کار به هیچ عنوان قابل قبول نیست که به بهانه‌های مختلف روند اجرایی کار طولانی شود.

جوکار ادامه داد: گلایه و نگرانی مردم از اینکه چرا پروژه‌های عمرانی شهر بیش از حد طولانی می‌شود کاملا بجاست چرا که زندگی بخشی از مردم که در منطقه اجرای پروژه هستند را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از مسوولان عمرانی شهر و شهرداری خواست که در هنگام اجرای هر طرحی تمام مقدمات لازم را در نظر بگیرند تا به هیچ عنوان روند اجرای طرح با معطلی همراه نشود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شواری اسلامی افزود: پیمانکار در این بازدید قول داد که طرح زیرگذر رازی در بلوار دانشجو تا پایان دیماه به پایان می‌رسد و برای ایام الله دهه فجر امسال قابل بهره‌برداری است.

در این بازدید مدیران استانداری یزد، شورای شهر و شهرداری، آبفا و مسکن و شهرسازی یزد، رئیس مجمع نمایندگان استان را همراهی می‌کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده