تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۱۹۷۲۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
صنعتی نیرو محرکه در تیرماه ۱۲ درصد کاهش درآمد داشت؛

تیرماه، پایانی بر روند صعودی "خمحرکه"

‌می‌متالز - "خمحرکه" در تیرماه ۴۱.۰۸۱ دستگاه به فروش رسانده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت صنعتی نیرو محرکه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱.۱۸۶ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مقدار درآمد‌های خود را مبلغی بالغ‌بر ۴.۹۹۸ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین خمحرکه میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۵.۷۳۴ میلیارد ریال ارائه کرده است.

تیرماه، پایانی بر روند صعودی

میزان درآمد‌های حاصل‌شده خمحرکه در تیرماه ۱۴۰۰

تیرماه، پایانی بر روند صعودی

شرکت صنعتی نیرو محرکه در تیرماه سال جاری با کاهش درآمد ۱۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۵.۴ درصد اُفت داشته، همچنین میزان درآمد‌های به دست آمده از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز ۲۴ درصد رشد را در پی داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که خمحرکه طی این ماه به دست آورده از فروش محصول «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۴۶۸ میلیارد ریال بوده و محصول بعدی نیز «گیربکس رانا» با ۳۱۷ میلیارد ریال بوده است.


مقدار فروش محصولات شرکت صنعتی نیرو محرکه

بر اساس این گزارش انجام شده، "خمحرکه" در تیرماه ۴۱.۰۸۱ دستگاه به فروش رسانده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده و نسبت به سال گذشته نیز با کاهش فروش ۳۷ درصدی مواجه بوده است.

پر فروش‌ترین محصول خمحرکه در خردادماه «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۱۷.۷۳۵ دستگاه بوده که با نرخ ۲۶.۴۰۴.۶۲۴ ریال به فروش رسیده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۴ درصد افزایش نرخ را به همراه داشته، همچنین «گیربکس رانا» نیز در جایگاه بعدی با ۱۱.۴۶۴ دستگاه فروش رفته قرار گرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده