تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۰۴
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۱۹۸۹۶
سرویس خبر : اجتماعی

آزمون استخدام در ۴۸۰۰ شرکت خصوصی

‌می‌متالز - مهلت ثبت نام برای پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی تمدید شد. افراد پذیرفته شده در این آزمون برای بیشتر از چهار هزار و ۸۰۰ شرکت بخش خصوصی گزینش می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، مهلت ثبت‌نام برای پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی تا پایان روز جمعه هشتم مرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

در این آزمون افراد برای تکمیل ظرفیت استخدام بیشتر از چهار هزار و ۸۰۰ شرکت بخش خصوصی گزینش می‌شوند. دایره فعالیت این شرکت‌ها از نفت و پتروشیمی و فولاد گرفته تا شرکت‌های برنامه‌نویسی رایانه و خدماتی را شامل می‌شود.

داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی ازمون استخدام بخش خصوصی www.inre.ir انجام دهند.

متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون و زمان برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، دسته‌های شغلی، مشاهده شرکت‌های مرتبط با هر شغل، استان‌های متقاضی هر شغل و متوسط حقوق هر شغل می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه کنند.

همچنین گفتنی است که موارد امتحانی این آزمون مشابه آزمون استخدامی شرکت‌های دولتی است و شامل اطلاعات عمومی، اطلاعات تخصصی و حرفه‌ای و تست‌های شخصیت‌شناسی می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده