تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۲۲۰۰۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد ۶۷۳ درصدی سود خالص در سیمان قاین

‌می‌متالز - بررسی دستاورد‌های شرکت‌های تابعه شستا نشان دهنده رشد ۶۷۳ درصدی سود خالص طی دو سال اخیر در «سیمان قاین» می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان قاین از جمله شرکت‌های تابعه شستا و زیر مجموعه هلدینگ سیمان تامین در شاخص سود خالص دو سال اخیرخود ۶۷۳ درصد رشد داشته و افتخارات جدیدی در سایر زمینه‌ها کسب نموده است.

محمد غفران خلقی، مدیرعامل شرکت سیمان قاین ضمن اشاره به این که برنامه ریزی‌ها و استراتژی‌های علمی و عملی و رهنمود‌های مدیران عامل شرکت‌های سرمایه گزاری تامین اجتماعی و سیمان تامین و نیز تلاش مضاعف پرسنل شریف کارخانه موجب افزایش تولید و سود دهی مناسب گردیده گفت: افزایش تولید و رشد ۶۷۳ درصدی سود خالص نسبت به دو سال گذشته و افزایش فروش ۵۹ درصدی در سال ۹۹ نسبت به سال قبل و افزایش سود عملیاتی به میزان ۶۴ درصد نسبت به سال ۹۸ با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و وجود مشکلات عدیده در امر تولید را برای این مجموعه افتخار آمیز خواند.

رشد ۶۷۳ درصدی سود خالص در سیمان قاین

وی هچنین با اشاره به اخذ تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده گفت: صادر کننده نمونه استانی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی و انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی استان و همچنین انتخاب این شرکت به عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح ملی را از دیگر افتخارات شرکت سیمان قاین در دوره اخیر دانست.

مدیرعامل شرکت سیمان قاین با اشاره به عدم افزایش منطقی قیمت سیمان طی سال‌های گذشته گفت: در شرایطی که قیمت دستوری سیمان با شرایط کلی اقتصاد منطبق نبوده، دلیل اصلی افزایش و بهبود عملکرد شرکت را ایجاد شفافیت، افزایش کیفیت فروش، کنترل قیمت تمام شده و کاهش ظرفیت بلااستفاده اعلام کرد.

منبع: جهان اقتصاد

عناوین برگزیده