تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۳۷
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۲۰۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ادامه روند کاهشی ،بیشترین افت یکروزه از اگوست را به همراه دارد

می متالز - در ادامه روند کاهش قیمت امروز در بازه ای از مبادلات طلا به رقم 1218.08 دلار در هر اونس افت کرد که بیشترین افت یکروزه قیمت از 1 نوامبر بود ..طلا در حال حاضر در سطح 1220 دلاری مبادله می شود.
ادامه روند کاهشی ،بیشترین افت یکروزه از اگوست را به همراه دارد

به گزارش می متالز به نقل از رویترز، به باور پیتر فانگ، مدیر ارشد در بازار طلا، سیاست فدرال رزرو در ادامه روند افزایش تدریجی نرخ بهره باعث افت قیمت امروز بوده است. فدرال رزرو نرخ بهره را تغییر نداد، اما اعلام کرد به سیاست افزایش تدریجی نرخ بهره ادامه خواهد داد. انتظار می رود این افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر باشد.

 

فدرال رزرو وضعیت اقتصادی را قوی و نرخ تورم را نزدیک به سطح هدف مورد نظر خود اعلام کرد. کاهش نرخ بیکاری دلیل دیگر فدرال رزرو برای ادامه سیاست افزایش تدریجی نرخ بهره بود.

 

البته در این بین هستند گروهی از تحلیلگران که اعتقاد دارند افت قیمت روز گذشته و امروز طلا خیلی تحت تاثیر بیانیه فدرال رزرو نبوده و عدم تغییر نرخ بهره در این ماه و افزایش آن در ماه دسامبر از قبل پیش بینی می شد.

 

دلار پس از این‌که بانک مرکزی آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد نرخ‌های بهره را ثابت نگه می‌دارد اما سیاست های مالی و افزایش تدریجی  نرخ بهره را ادامه خواهد داد، در برابر ارزهای رقیب صعود کرد.

 

وانگ تائو اعتقاد دارد  طلا به سطح 1211 دلاری سقوط کند و در این بین این احتمال وجود دارد که تا 1202 دلار در هر اونس هم کاهش قیمت داشته باشد.

منبع: طلا نیوز
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده