تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۲۰۳۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرهنگ سمعیان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف:

همت و سنگ تمام فولاد سنگان در توسعه همه جانبه منطقه

‌می‌متالز - سرهنگ امین سمعیان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف با حضور در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از اقدامات موثر و هدفمند این شرکت در توانمند سازی منطقه تقدیر نمود.

به گزارش می‌متالز، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف ضمن حضور در شرکت فولاد سنگان و خدا قوت از عملکرد جهادی و موثر این شرکت تقدیر به عمل آورد.

سمعیان در ادامه با اشاره به جایگاه این شرکت در منطقه گفت: نیرو‌های فولاد سنگان به عنوان سربازان اقتصادی در شرق کشور در خط مقدم جبهه مذکور نقش خودشان را در توسعه و آبادانی منطقه و کشور به شایستگی ایفا می‌کنند

امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان درابتدای دیدار ضمن تبریک اعیاد پیش رو، انتصاب شایسته سرهنگ سمعیان را تبریک و وی را از نیرو‌های جوان و انقلابی منطقه دانست که می‌تواند منشا خیر و توسعه همه جانبه در منطقه گردد.

وی نگاه فولاد سنگان به منطقه را نگاهی توسعه محور و نظام‌مند دانست و اقدامات این شرکت در ایجاد اشتغال، تولید، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و … را در راستای این مهم دانست.

مدیر عامل فولاد سنگان، مطالعه علمی و ضابطه‌مند را جز نیاز‌های اساسی منطقه جهت رفع محرومیت‌ها دانست و افزود: هنگامی می‌توان شاهد پیشرفت و توسعه این منطقه بود که تفکر توسعه محوری، غالب باشد و فولاد سنگان به عنوان یکی از شرکت‌ها در منطقه صنعتی سنگان، آمادگی خویش را جهت توسعه پایدار و متوازن در حمایت از کسب و کار‌ها اعلام می‌دارد.

گفتنی است در پایان این دیدار، از دفتر پایگاه بسیج سردار سلیمانی بازدید و از اقدامات این پایگاه در بسط فرهنگ و تفکر انقلابی در منطقه تقدیر شد.

منبع: فولاد سنگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده