تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۲۰۴۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از عوامل شکوفایی اقتصادی

‌می‌متالز - عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از عوامل شکوفایی اقتصادی برشمرد.

به گزارش می‌متالز، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی اظهار داشت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در مشاغل و حرف مختلف باعث ایجاد ایمنی بیشتر برای نیروی کار، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و افزایش بهره وری نیروی کار می‌شود.

وی افزود: برخورداری جامعه از نیرو‌های کاربلد، متخصص، خلاق و با انگیزه در بخش‌های گوناگون اقتصادی به ویژه جایگاه‌های صنعتی به عنوان مزیتی بزرگ برای کشور تلقی می‌شود و موجبات ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم می‌آورد.

نجفی وجود سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موجب ارتقای کارآمدی نیروی کار و سرمایه انسانی در بخش‌های اقتصادی به ویژه صنعت دانست و گفت: این سازمان طی دو دهه اخیر با ارائه آموزش‌های نوین و به روز و با بهره مندی از روش‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، نیاز مهارتی نیروی کار را تا حد زیادی تامین نموده و همچنین آموزش‌های متنوعی برای علاقه‌مندان به کارآفرینی نیز به اجرا در آورده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به ارتباط بانک با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از بدو تاسیس تا کنون اشاره نمود و گفت: همه سال‌ها معرفی شدگان سازمان فنی و حرفه‌ای جهت بهره مندی از تسهیلات کارآفرینی و اشتغال به شعب بانک معرفی می‌شوند و تلاش شده است نهایت مساعدت برای تسهیل در فعالیت تولیدی عزیزان فراهم آید.

وی حضور ارکان مختلف ساماندهی و ارتقای وضعیت کار و اشتغال جامعه در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیار بااهمیت عنوان نمود و گفت: بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان این افتخار را دارد که خدمات تخصصی خود را به بخش‌های تولیدی و تعاونی ارائه دهد و سهم مهمی از ارزش افزوده اقتصادی با ایفای نقش این عزیزان در کشور حاصل گردیده است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده