تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۲۲۰۸۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خدمات مجازی بانک توسعه تعاون در سطح مطلوبی است

‌می‌متالز - با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، خدمات بانکی در سطح شعب و باجه‌های بانک توسعه تعاون به صورت مطلوب ارائه می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حجت اله مهدیان در تماس با همکاران شعب گفت:همکارانمان در شعب و باجه‌های بانک توسعه تعاون به عنوان نیرو‌های خط مقدم در دوران شیوع کرونا به نحو مطلوبی به مشتریان خدمات رسانی کردند.

وی افزود:زیر ساخت‌های فنی بانک به گونه‌ای طراحی شده است که بخش زیادی از خدمات بانک‌قابلیت ارائه بدون حضور مشتری در شعبه را دارد. مهدیان با اشاره به ۲۶هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری گفت: این مهم با همکاری و همت همه همکاران صف وستاد در سطح کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد:اقدامات توسعه‌ای بانک توسعه تعاون به تایید نهاد‌های بالا دستی رسیده است. همچنین با توجه به اهداف توسعه‌ای تعریف شده بانک، تسهیلات مناسبی به مددجویان نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

در این گفت و گوی تلفنی ماشاالله حسن زاده رئیس شعبه نایین اصفهان، حسن محسنی رئیس شعبه گناوه بوشهر، محمد مهدی جاست از باجه شهید بابایی مهدیه قزوین و محسن سپاهی از باجه کنارک شعبه چابهار سیستان و بلوچستان به تشریح اقدامات انجام شده در محل فعالیت خود پرداختند. مهدیان؛ مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده اظهار امیدواری کرد تا همکاران بانکی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده