تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۲۲۰۷۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
در ۴ ماهه ۱۴۰۰؛

فروش هرمز ۲۰۴ درصد رشد کرد

‌می‌متالز - گزارش عملکرد ماهانه شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز برای دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۴ ماهه اول امسال با رشد ۲۰۴ درصدی همراه شده و توانسته بیش از ۴۶۰ هزارتن اسلب به تولید برساند.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۷،۱۵۰،۸۵۰ میلیون ریال بوده است که از فروش ۱۰۹ هزار و ۴۰۸ تن اسلب و ۲ هزار و ۱۵۱ تن سایر محصولات حاصل شده است.

با نگاهی بر عملکرد فروش این شرکت در بهار ۱۴۰۰ مشاهده می‌کنیم که فولاد هرمزگان طی ۳ ماهه اول سال توانسته ۵۳،۱۰۷،۹۵۴ میلیون ریال فروش داشته باشد که بخش عمده آن از فروش اسلب بدست آمده است.

در مجموع می‌توان گفت شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ توانسته فروشی بالغ بر ۷۰،۲۵۸،۸۰۴ میلیون ریال داشته باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۲۳،۰۹۴،۶۵۴ میلیون ریال بوده با رشد ۲۰۴ درصدی فروش همراه شده است.

همچنین شرکت فولاد هرمزگان جنوب در ۴ ماهه اول ۱۴۰۰ توانسته است به میزان ۴۶۰ هزار و ۴۲۸ تن اسلب و ۱۱ هزارو ۴۲۰ تن سایر محصولات را به تولید برساند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده