تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۶
بازدید: ۳۹۴
کد خبر: ۲۲۱۱۷۹
سرویس خبر : انرژی

حضور پررنگ خوارزمی در صنعت فولاد استان هرمزگان

‌می‌متالز - استان هرمزگان با وجود چندین واحد عظیم فولادی و به ویژه واحد‌های احیاء مستقیم، یکی از قطب‌های تولید آهن اسفنجی و فولاد در کشور به حساب می‌آید و شرکت گسترش فناوری خوارزمی، در سال ۱۴۰۰ با رویکرد تثبیت حضور پررنگ خود در صنعت مادر فولاد کشور، موفق به انعقاد قرارداد تولید و تحویل دهی کاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش شد.

به گزارش می‌متالز، پروژه تولید و تحویل دهی کاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم این واحد، مشخصات منحصر به فردی داشت که خوارزمی با تکیه بر دانش فنی و توان بالای تولید خود موفق به اخذ این پروژه گردید. واحد بهره برداری فولاد کاوه جنوب کیش، به منظور بهینه سازی فرآیند ریفرمینگ در واحد احیاء مستقیم خود، مشخصات فیزیکی و شیمیایی ویژه‌ای را مد نظر داشتند که کلیه این مشخصات در تولید محصول این پروژه، لحاظ شده اند. همچنین به دلیل برنامه ریزی جهت انجام تعمیرات سالانه زودتر از موعد در این واحد، خوارزمی می‌بایست تحویل دهی کالای این پروژه را در بازه زمانی بسیار کوتاهی به انجام برساند. شایان ذکر است تاکنون نخستین محموله این کاتالیست‌ها به فولاد کاوه تحویل شده و مابقی کاتالیست‌ها تا پایان مردادماه به این مجتمع تحویل دهی خواهد شد.

حضور پر رنگ خوارزمی در صنعت فولاد استان هرمزگان با این پروژه آغاز گردید و به یاری حق در آینده‌ای نزدیک با چندین پروژه عظیم ادامه خواهد یافت.

منبع: گسترش فناوری خوارزمی

عناوین برگزیده