تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۲۲۱۵۴۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

کاهش قیمت مسکن در کرج / کدام مناطق بیش‌ترین کاهش قیمت را داشتند؟

‌می‌متالز - بر اساس تغییرات قیمت مسکن در برخی از مناطق استان البرز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است که با توجه به درصد تغییرات قیمت، محلات زیادی با کاهش قیمت در یک هفته گذشته همراه بودند.

به گزارش می‌متالز، بنا بر اطلاعات موجود در بازار مسکن استان البرز و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات موجود در جدول زیر، کیانمهر، شاهین ویلا، اندیشه و مهرشهر با کاهش قیمت همراه بودند. در مقابل محمدشهر و ماهشهر مناطقی بودند که افزایش قیمت داشتند.

هر متر مربع آپارتمان در هشتگرد ۵٫۳ میلیون تومان، ماهدشت ۷٫۲ میلیون تومان، مارلیک و محمدشهر حدود ۷٫۵ میلیون تومان، کیانمهر ۸٫۲ میلیون تومان و شاهین ویلا ۹٫۵ میلیون تومان ثبت شده است.

فردیس و شهر جدید اندیشه مناطقی هستند که هر متر خانه در آن منطقه در کانال ۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

شهرک بنفشه با متوسط قیمت هر متر مسکن ۱۶٫۶ میلیون تومان، فاز چهار مهرشهر ۱۷٫۴ میلیون تومان، کوی مهر ۲۱٫۸ میلیون تومان و فاز سه مهرشهر ۲۳ میلیون تومان ثبت شده است.

عظیمیه با متری ۲۷ میلیون تومان و فاز یک مهرشهر با هر متر مربع خانه ۳۱٫۸ میلیون تومان در بین مناطق جدول زیر از مناطق گران‌تر کرج برای خرید خانه هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه را مشاهده می‌کنید.

کاهش قیمت مسکن در کرج / کدام مناطق بیش‌ترین کاهش قیمت را داشتند؟

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده