تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۲۲۱۶۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد این فولادساز و جهشی شیرین‌تر از عسل؛

فولاد خوزستان در بورس کالا به خود تکان داد

‌می‌متالز - فولاد خوزستان با ۳ محصول «آهن اسفنجی»، «تختال C» و «شمش بلوم» گام به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت و در مجموع با ۵۵ هزار تن کالا موفق شد بیش از نیمی از این عرضه‌ها را یعنی به میزان ۳۴ هزار تن را با نسخه "معامله شد" از درب کارخانه ترخیص کند!

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان پس از روند صعودی که در اواسط تیرماه از درآمدزایی در فروش محصولات خود در بورس کالا به دست آورده بود، تا هفته گذشته روند نزولی و حتی بدون مشتری را تجربه کرد اما؛ در دومین هفته مردادماه، رقم درآمدی فخوز کاملاً ارزش صبر سهامداران از بخش فروش شرکت را داشت.

فولاد خوزستان در بورس کالا به خود تکان داد

فولاد خوزستان با ۳ محصول «آهن اسفنجی»، «تختال C» و «شمش بلوم» گام به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت و در مجموع با ۵۵ هزار تن کالا موفق شد بیش از نیمی از این عرضه‌ها را یعنی به میزان ۳۴ هزار تن را با نسخه "معامله شد" از درب کارخانه ترخیص کند!

مجموع ارزش درآمدی مجموع کالا‌های این شرکت به ۵۳۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان رسید.

شمش بلوم ۵ SP

فخوز برای سهامداران خود خبر از عرضه ۱۵ هزارتنی را این کالا را آورد و، اما حجم سفارش‌ها برای این کالا برابر با انفجار بود و ۴۰ هزار و ۹۲۰ تن را برای بخش فروش یادداشت کرد و تنها آمادگی این شرکت، همان میزان عرضه‌ها بود تا مقدار ۱۵ هزار تن شمش بلوم معامله‌شده و رقمی به ارزش ۲۱۳ میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان برای فولاد خوزستان به دست آید.

تختال C

دومین محصول از سبد عرضه‌های فولاد خوزستان به نام تختال زده شد و ۲۰ هزار تن عرضه را هم به ثبت رساند اما؛ مشتریان این بار سنگ تمام گذاشتند و ۱۹ هزار تن از این محصول را خریداری کردند تا فخوز بتواند درآمدی بالغ‌بر ۳۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این کالا داشته باشد.

فولاد خوزستان در بورس کالا به خود تکان داد

البته باید اشاره داشت که برای عرضه ۲۰ هزارتنی آهن اسفنجی، خریداری پیش‌قدم نشد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده