به گزارش میمتالز، سعید محمدی پور با اعلام این مطلب گفت: این سامانه جهت دریافت گزارشات و شکایات صنفی مردم طراحی و راه اندازی شده است و به صورت مستقیم پاسخگوی هموطنان میباشد که پس دریافت شکایات، کد پیگیری ارائه میشود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: ازاین تعداد تماس فقط ۹ هزارو ۷۰۰ مورد ستاد خبری تنظیم که جهت بررسی و پیگیری به بازرسان مستقر درسطح شهر ارسال میشود و مابقی تماسها راهنمایی، مشاوره تماس گیرنده یا نامرتبط بوده است که به این سامانه میشود و موجب کندی عملکرد پاسخگویی به شکایات میشود.
محمدی پور در پایان خاطر نشان کرد: عناوین گزارشات مردمی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عرضه خارج از شبکه، احتکار و. قابل پیگیری توسط سامانه و بازرسین سازمان صمت و اتاقهای اصناف است.
منبع: شاتانیوز