تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۲۱۷۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
استقبالی فراتر از عرضه‌های فولاد مبارکه اصفهان؛

"فولاد" همچنان با ورق گرم می‌تازد

‌می‌متالز - فولاد مبارکه اصفهان با ۵ محصول خود سبد این هفته کالایی خود را کامل و به بورس کالا فرستاد و برای تمام این سبد نیز مشتریان صف‌کشیده بودند.

به گزارش می‌متالز، فولاد مبارکه اصفهان پس از دو هفته غیبت گام در معاملات رینگ تالار نقره بورس کالا گذاشت تا با میزان درآمدزایی خود نشان دهد که هنوز کت نتن کیست.

فولاد مبارکه اصفهان در دومین هفته معاملات مردادماه در بورس کالا، بیش از ۴ همت درآمد را به خزانه خود انتقال داد.

فولاد مبارکه اصفهان با ۵ محصول خود سبد این هفته کالایی خود را کامل و به بورس کالا فرستاد و برای تمام این سبد نیز مشتریان صف‌کشیده بودند.

ورق گرم HR

بیش از ۷۰ درصد درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان از این محصول بوده به‌نوعی که ۳ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان درآمد این شرکت حاصل فروش ۱۳۹ هزار و ۹۲۰ تن از این کالا بود.

البته باید اشاره داشت که میزان تقاضایی که برای این کارخانه به ثبت رسید، در حدود ۱۷۴ هزار و ۲۰ تن بود.


ورق گالوانیزه G

این فولادساز اصفهانی از سوی دیگر باعرضه ۳ هزارتنی ورق گالوانیزه به استقبال مشتریان آمده بود اما؛ خریداران ۲۸۵۰ تن خرید را برای این کارخانه به ثبت رساندند و درآمد حاصل از مجموع فروش نیز ۷۵ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان بالغ شد.

ورق قلع اندود

باآنکه عرضه‌های پرحجمی در بسیاری از کالا‌های فولاد مبارکه اصفهان رخ نداده بود، ورق قلع اندود نیز با ۴ هزار تن عرضه‌ای گام در معاملات گذاشت که بیش از ۶ هزار و ۱۵۰ را رو به روی خود می‌دید اما؛ در پایان این بخش از معاملات، فولاد مبارکه از آن ۴ هزار تن عرضه درآمدی در حدود ۱۲۴ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان داشت.


ورق سرد B

این فولادساز در این بخش عرضه سنگین ۲۰ هزارتنی را به ثبت رسانده و حتی تقاضای مشتریان ۵ هزار تن از سقف عرضه‌ها فراتر رفته بود، ولی فولاد مبارکه تنها در محدوده عرضه‌ها پاسخ مشتریان را با گرمی جواب داد تا از این معامله نیز ۴۸۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان درآمدزایی کرده باشد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده