تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۲۲۱۹۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید رئیس کل بانک مرکزی از طرح واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی با عاملیت بیمارستان بانک ملی ایران

‌می‌متالز - رئیس کل بانک مرکزی با حضور در محل بانک ملی ایران از روند واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی کشور با عاملیت بیمارستان این بانک بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر اکبر کمیجانی در جریان این بازدید با قدردانی از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران در جریان اجرای طرح، گفت: خوشبختانه بخش قابل توجهی از کارکنان نظام بانکی تا کنون دوز نخست واکسن را دریافت کرده اند و این روند با سرعت ادامه دارد.

وی افزود: تا یک ماه آینده، دوز دوم واکسن نیز به کارکنان بانک‌ها تزریق خواهد شد تا آن‌ها در مقابل این بیماری مهلک مقاوم شده و روند مرگ و میر تا حد امکان کاهش یابد.

کمیجانی با گرامی داشت یا و خاطره کارکنان نظام بانکی که در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، تاکید کرد که اختصاص ارز برای واردات واکسن بدون وقفه در حال انجام است و با تلاش وزارت بهداشت و سایر مقام‌های مسئول، سرعت واکسیناسیون در حال افزایش است.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در حاشیه این بازدید با بیان این که اکنون بیش از ۷۰ درصد کارکنان بانک‌ها در استان‌ها و بیش از ۵۰ درصد کارکنان بانک‌ها در تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: طی چند روز آینده، با تسریع در واکسیناسیون، مرحله نسخت این فرایند به پایان می‌رسد.

محمد رضا حسین زاده با بیان این که واکسینه کردن کارکنان بانک ها، بخشی قابل توجهی از مراجعان روزانه به شعب را از خطر ابتلا به این بیماری مصون می‌کند، خاطرنشان کرد: بیمارستان بانک ملی ایران با تمام قوا در خدمت اجرای این طرح است.

گفتنی است طرح واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی کشور با عاملیت بیمارستان بانک ملی ایران از سه روز پیش در ۱۷ نقطه شهر تهران و نقاط تعیین شده در شهرستان‌ها آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده