تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۲۲۲۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تسلیت مدیرعامل بانک مهر ایران در پی درگذشت یکی از کارکنان

‌می‌متالز - دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران به همراه اعضای هیأت مدیره این بانک، درگذشت سید مسعود زکی‌پور، کارمند شعبه طالب آملی (شهر آمل) این بانک را بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹، تسلیت گفتند.

به گزارش می‌متالز، متن این پیام به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

در باورمان نیست که باز هم یکی از اعضای خانواده بزرگ بانک مهر ایران جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست داده است. خبر درگذشت همکار عزیزمان، جناب آقای سید مسعود زکی‌پور، کارمند شعبه طالب آملی بانک مهر ایران، همه ما را داغدار کرده است؛ اما تسلیم مشیت الهی هستیم.

این مصیبت بزرگ را به خانواده شادروان زکی‌پور و همه کارکنان بانک مهر ایران تسلیت می‌گوییم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان که فردی متدین، شریف و اخلاق‌مدار بود، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر برای تحمل این مصیبت را مسالت داریم.»

گفتنی است سید مسعود زکی‌پور، کارمند شعبه طالب آملی بانک مهر ایران سومین فرد از کارکنان بانک مهر ایران است که به‌علت ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست می‌دهد. پیش از این جابر مرادقلی معاون شعبه زابل بانک مهر ایران و حامد کریمی آهویی معاون اداره کل توسعه سرمایه انسانی این بانک، بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده بودند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده