تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۷۰۵
کد خبر: ۲۲۲۲۷۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل شرکت وعده داد:

رونمایی از کراس اور و عرضه سه محصول ایران خودرو تا ۴۰ روز و دو ماه آینده

‌می‌متالز - مدیرعامل ایران خودرو از وعده عرضه سه محصول و رونمایی از کراس اور تا دو ماه و ۴۰ روز آینده خبر داد و گفت: تولید خودرو‌های سواری و سنگین در مقایسه با سال گذشته ۳۰ و ۴۰ درصد رشد داشت.

به گزارش می‌متالز، فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان خودروسازان با اشاره به اینکه تارا و سمند با گیربکس اتوماتیک و نیمه اتومات طی دو ماه آینده وارد بازار می‌شوند، گفت: تغییرات وانت جدید آریسان هم به پایان رسیده و تا ۴۰ روز آینده در سایت مشهد تولید خواهد شد.

وی افزود: کار نصب گیربکس دستی ۶ سرعته روی خودروی رانا آغاز شده و تولید انبوه این محصول از ۲۰ تا ۲۵ روز آینده آغاز می‌شود. در بین محصولات جدید ایران خودرو یک کراس‌اور هم پیش‌بینی شده که تا ۴۰ روز آینده رونمایی می‌شود که بسیار مدرن و متناسب نیازمندی‌های بازار است.

این مقام مسوول ادامه داد: عرضه خودرو‌های سواری و سنگین در مقایسه با سال گذشته ۳۰ و ۴۰ درصد رشد داشت. در حال حاضر خودروی تارا نخستین خودرویی است که استاندارد بین‌المللی دارد.

مقیمی گفت: شرایط تحویل خودرو هم بهبود یافته فقط در برخی محصولات به دلیل کمبود قطعات الکترونیکی تاخیری وجود دارد که تامین آن در دنیا با مشکل مواجه شده است، اما امیدواریم تا دو ماه آینده به طور کامل برطرف شود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده