تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۲۰
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۲۲۲۷۸
سرویس خبر : اجتماعی
فینال سی و سومین دوره جام حذفی فوتبال

نقش جهان برای استقلال جهنم شد/ شیرینی گز اصفهان زیر دندان شاگردان نکونام

‌می‌متالز - تیم فوتبال فولاد خوزستان در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد.

به گزارش می‌متالز، ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران بود که در این ماراتن فوتبالی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد و قهرمان سی و سومین دوره جام حذفی شد.

در طول ۱۲۰ دقیقه شاگردان نکونام برتری محسوسی نسبت به استقلال داشتند و حتی می‌توانستند در ۹۰ دقیقه بازی کار را یکسره کنند و بجای پیروزی در ضربات پنالتی در وقت قانونی جام را بالای سر ببرند.

در ضربات پنالتی پوریا غفوری و مهدی مهدی پور ضربات خود را وارد دروازه کردند. ضربه فرشید اسماعیلی از بالای دروازه به بیرون رفت و توپ داریوش شجاعیانی که در دقیقه ۱۲۰ به بازی آمده بود را فروزان مهار کرد. در سمت مقابل نیز چهار پنالتی فولاد توسط سیدمهران موسوی، زبیر نیک نفس، ساسان انصاری و احمد عبدالله زاده وارد دروازه مظاهری شد تا فولاد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان (۱۲۰- محسن فروزان)، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی (۱۲۰- سیدمهران موسوی)، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک (۱۱۷- احمد عبدالله زاده)، محمد زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی (۱۱۵- سیدمحمد میری)، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال تهران: رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی (۱۲۰+۲ داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (۹۱- مهدی مهدی پور)، سبحان خاقانی (۴۶- امیرارسلان مطهری) و مهدی قایدی سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری و حسن یوسفی/ داور چهارم: سیدرضا مهدوی

کارت زرد: مسعود ریگی (۵)، سیاوش یزدانی (۸۵) و محمدحسین مرادمند (۹۴) از استقلال - محمد آبشک (۸۱) محمدزبیر نیک نفس (۹۶) از فولادخوزستان

دقایق حساس:

دقیقه ۶: سانتر فرشاد احمدزاده به روی دروازه با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: مهدی قایدی پس از توپ‌گیری مقابل مرادیان، ضربه خود را به سمت دروازه زد که شاه‌عباسی توپ را از روی خط برگشت داد تا استقلال به گل نرسد.

دقیقه ۷۳: پاس عمقی لوسیانو پریرا به پاتوسی رسید، ولی ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: سانتر وحید حیدریه با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: ارسال به روی دروازه با ضربه زبیر نیک نفس همراه شد که مظاهری توپ را دفع کرد. توپ برگشتی به پاتوسی رسید و ارسال دیدنی این بازیکن در دهانه دروازه به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۱: کرنر پاتوسی با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد و توپ این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۰: شوت سنگین مسعود ریگی از فاصله ۳۵ متری با اختلاف ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده