تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۰۸
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۱۸۵۹۰
سرویس خبر : اجتماعی
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

سپاهان در ضربات پنالتی مغلوب فولاد خوزستان شد

‌می‌متالز - تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در ضربات پنالتی مغلوب فولاد خوزستان شد.

به گزارش می‌متالز، در چارچوب سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران پنجشنبه شب بیست و چهارم تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در ۱۲۰ دقیقه قانونی و دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه یک بر یک به پایان رسید.

در ضربات پنالتی فولادخوزستان ۵ بر ۴ پیروز شد و به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

در نیمه نخست بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و حتی هر دو تیم می‌توانستند به گل برسند، مهمترین موقعیت خطرناک دقیقه ۲۴ برای سپاهان اتفاق افتاد که ضربه محمدرضا خلعتبری با بدشانسی به دیرک دروازه فولادخوزستان اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.

در ۴۵ دقیقه دوم بیشتر توپ در میانه‌های میدان ضربه خورد تا بازی در ۹۰ دقیقه قانونی بدون گل به پایان برسد.

در ۱۵ دقیقه وقت اضافه اول چندین اتفاق رخ داد که دقیقه ۹۳ صالح حردانی دروازه سپاهان را باز کرد، دقیقه ۹۵ با اخراج محمدرضا حسینی تیم محرم نوید کیا با اینکه یک گل عقب بود ۱۰ نفره شد، این پایان کار در ۱۵ دقیقه وقت اضافه اول نبود چراکه فولاد خوزستان نیز با اخراج ساسان انصاری ۱۰ نفره شد.

بازی با برتری یک بر صفر فولاد خوزستان به ۱۵ دقیقه وقت اضافه دوم کشید که شاگردان محرم نویدکیا برای جبران دست به آب و آتش زدند و دقیقه ۱۰۷ روح الله باقری، پاس یاسین سلمانی را تبدیا به گل سپاهان کرد تا بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

برای ضربات پنالتی دقیقه ۱۲۰ جواد نکونام، محسن فروزان گلر با تجربه خود را جانشین احسان مرادیان کرد.

هر کدام از تیم ۶ ضربه پنالتی زدند که برای فولادی‌ها مهران موسوی، موسی کولیبالی، حسین ابراهیمی، لوسیانو پریرا و سید محمد میری موفق به گلزنی شدند و وحید حیدریه پنالتی خود را هدر داد.

گئورگی ولیسیانی، انیال اسماعیلی فر، یاسین سلمانی و احسان حاج صفی ضربات پنالتی سپاهان را به سرانجام رساند، اما محمد محبی و جلال علی محمدی نتوانستند دروازه فروزان را باز کنند تا شاگردان محرم نوید کیا در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ و در مجموع ۶ بر ۵ مغلوب شوند و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار روند.

در دو بازی قبلی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال تهران در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و گل گهرسیرجان در خانه ۳ بر یک آلومینیوم ارک را مغلوب کرد. آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۰ بین تیم‌های ملوان انزلی و خیبر خرم آباد برگزار می‌شود.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان (محسن فروزان ۱۲۰)، سینا شاه عباسی (سید مهران موسوی ۱۰۵)، موسی کولیبالی، صالح حردانی (مجتبی نجاریان ۱۱۸)، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده (محمد میری ۱۰۴)، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی (محمد قاسمی نژاد ۲+۹۰)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا سرمربی: جواد نکونام

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، عزت پورقاز، محمدرضا حسینی، سجادشهباززاده (رضا میرزایی ۱۰۴)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن (روح الله باقری ۱۰۴)، محمد کریمی (جلال علی محمدی ۱+۹۰)، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی (یاسین سلمانی ۱+۹۰) و محمدرضا خلعتبری سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا ایلدرم، مهدی الوندی و امید جمشیدی ناظر: محمود رفیعی

کارت زرد: محمدرضا خلعتبری (دقیقه ۱۱)، محمد محبی (۸۵) و جلال علی محمدی (۱۱۶) از سپاهان- لوسیانو پریرا (۷۴) از فولاد خوزستان

کارت قرمز: محمدرضا حسینی (دقیقه ۷۰) (دقیقه ۹۵) از فولاد مبارکه سپاهان - ساسان انصاری (دقیقه ۱۰۳) (دقیقه ۱۰۵) از فولادخوزستان

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده