تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۷
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۲۱۶۶۰۳
سرویس خبر : اجتماعی

خوش شناسی ذوب آهنی ها/ شکست تیم‌های پایین جدولی

‌می‌متالز - همه تیم‌های پایین جدولی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در برابر حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش می‌متالز، با توجه به شکست یک بر صفر ماشین سازی تبریز در مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، این تیم دیگر امکان بقاء در جدول بازی‌ها را ندارد و تنها برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود بازی می‌کند، هرچند شاگردان عیلرضا اکبرپور در برابر سپاهان ارایه گر بازی خوبی بودند و روی ضد حملات موقعیت‌هایی به دست آورد.

اما در بین دیگر تیم‌هایی که برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش می‌کنند، ذوب آهن اصفهان است که در تبریز با یک گل از تراکتور شکست خورد. این گل از روی نقطه پنالتی و توسط محمد عباس زاده به ثمر رسید. البته این مهاجم ضربه ریباند را تبدیل به گل کرد.

با توجه به این شکست وضعیت ذوب آهن بسیار بسیار بحرانی شده و تنها خوش شانسی این تیم در هفته بیست و پنجم شکست چهار تیم پایین جدولی دیگر بود.

نساجی نزدیک‌ترین تیم به منطقه خطر در خانه با یک گل نتیجه را به تیم پیکان واگذار کرد. جالب اینکه زننده گل تیم پیکان آرمان قاسمی بود که در دور رفت بازی‌ها برای تیم نساجی بازی می‌کرد. بعد از این دیدار شاهد استعفای ساکت الهامی بودیم که به نظر می‌رسد شبیه استعفای مهدی تارتار است.

مهدی تارتار پیش‌تر در نشانه اعتراض به رای صادره از سوی کمیته انضباطی از سمت خود استعفاء کرد، اما ساکت الهامی دلیل استعفای خود عدم صدور رای از سوی کمیته استیناف بر شمرد.

سایپا پیش از تیم‌های مورد اشاره به میدان رفت و در خانه نتیجه را دو بر یک به تیم پدیده مشهد واگذار کرد و در پایان باید به شکست تیم دو بریک نفت مسجد سلیمان در خانه مقابل صنعت نفت اشاره کرد. این نتیجه برای تیم نفت مسجد سلیمان هم برای ماندن در جدول بازی‌ها دغدغه ایجاد کرده است.

تیم محمود فکری تنها سه امتیاز از سایپا و نساجی پیش است در حالی که ۵ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است. البته نفت مسجد سلیمان ۶ امتیاز از تیم دوم در حال سقوط یعنی ذوب آهن پیش است و شانس بیشتری نسبت به تیم‌های ساپیا و نساجی برای فرار از سقوط دارد.

دومین تیم سقوط کننده کدام تیم خواهد بود؟ ذوب آهن یا نساجی و یا ساپیا؟ رای صادره از سوی کمیته استیناف می‌تواند روی تعیین چهره دومین تیم سقوط کننده تاثیر گذار باشد. برای خیلی‌ها جای سوال است چرا کمیته استیناف رای نهایی را صادر نمی‌کند.

مدت زمانی که کمیته استیناف در حال رسیدگی به این پرونده است بیشتر از مدت زمانی بوده که کمیته انضباطی پرونده را بررسی و رای نهایی را صادر کرد، در حالی که کمیته انضباطی بعد از صدور رای گفته به مواد فیفا استناد کرده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده