تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۲۱۵۴۹۵
سرویس خبر : اجتماعی
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

‌نمی‌گویم رأی دیدار سایپا و پیکان عمدی است

‌می‌متالز - مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: آلومینیوم اراک تیم خوبی است و امیدوارم فردا شاهد بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی باشیم.

به گزارش می‌متالز، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در تعطیلات لیگ تمرینات بدنسازی خوب و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و تیم از نظر بدنی و روحی شرایط بهتری پیدا کرده است. بازیکن آسیب‌دیده‌ای نداریم و امیدوارم فردا بازی خوبی برابر آلومینیوم اراک انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم ذوب‌آهن شرایط ایده‌آلی دارد، آلومینیوم هم تیم خوبی است و امیدوارم فردا شاهد بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی باشیم و هر تیمی مزد تلاش خود را بگیرد.

حسن استکی پیرامون وقفه یک ماهه در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: وقتی لیگ طولانی می‌شود فرسایشی و خسته‌کننده هم خواهد شد و جدا از فشار تمرین، به بازیکنان فشار روحی هم وارد می‌شود. پس از یک سال تلاش، در حال حاضر بهتر بود بازیکنان و اهالی فوتبال استراحت کنند و در کنار خانواده‌های خود باشند، اما در این گرمای شدید، کم‌آبی و شیوع ویروس کرونا به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌کند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به مصدومیت و غیبت قاسم حدادی‌فر درباره سایر غایبان تیمش تصریح کرد: بازیکن محرومی نداریم و تمام بازیکنان را در اختیار داریم و هر بازیکنی که مجتبی حسینی صلاح بداند فردا بازی خواهد کرد.

وی در خصوص رأی دیدار سایپا و پیکان بیان داشت: بازیکنی که کمتر از یک دقیقه بازی کرده و حتی پای او به توپ نمی‌خورد و هیچ تأثیری در نتیجه بازی نداشته است مشخص نیست چرا این رأی درباره این بازی صادر شده است. امیدوارم در کمیته استیناف رأی بهتری صادر شود، چون این رأی‌ها بدبینی می‌آورد. نمی‌گویم این اتفاقات عمدی است، اما سر بازی‌های مهم آرایی برای تیم ما صادر شده که شرایط را برای تیم ما نامناسب کرده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده