تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۵
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۲۲۳۵۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
شاکری با اشاره به پیگیری فراکسیون جهاد سازندگی مجلس خبر داد؛

اختصاص زمین برای خانه دار کردن ۲هزار پرسنل شرکت‌های صنعتی و معدنی خواف

‌می‌متالز - رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس از پیگیری‌های این فراکسیون برای تخصیص زمین به منظور ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای پرسنل شرکت‌های صنعتی و معدنی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: مدل جامع مسوولیت اجتماعی برای این شرکت‌ها در حال اجراست و ما جهت تعمیم این مدل به سایر مناطق کشور اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش می‌متالز، اقبال شاکری رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس با اشاره به پیگیری‌های این فراکسیون برای تخصیص زمین به منظور ساخت و ساز در استان خراسان رضوی گفت: بعد از پیگیری‌ها؛ زمین جهت ساخت بیش از ۲۰۰۰ مسکن برای پرسنل شرکت‌های صنعتی و معدنی فولاد سنگان، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، در شهرستان خواف استان خراسان رضوی با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص یافت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: واگذاری زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن و در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت‌های معدنی مذکور اجرایی می‌شود. در این طرح، پروژه‌های خدماتی هتل و گردشگری نیز دیده شده که توسط شرکت فولتد سنگان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدل جامع مسوولیت اجتماعی برای شرکت‌های معدنی در شهرستان خواف، در حال اجراست و فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس جهت تعمیم این مدل به سایر مناطق کشور پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده