به گزارش میمتالز، یکی از خدماتی که توسط بانک رفاه کارگران از سال ۱۳۹۵ در اختیار اشخاص حقوقی قرار گرفته است، "تنخواه کارت رفاه" است. این خدمت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک، تداوم ارائه خدمات موثر و روزآمد و جلب رضایت مشتریان حقوقی، ارائه شده است.
این کارت صرفاً ویژه مشتریان حقوقی است و از طریق آنها به افراد مورد نظر (کارپرداز) تحویل میشود. کارپردازان میتوانند با استفاده از این کارت ها، نقدینگی خود را مدیریت کنند و تا سقف مبلغ تعیین شده، از تمامی خدمات کارتهای شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و... بهرهمند شوند.
به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از این خدمت، امکان دریافت گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شده است. گزارشهای مذکور با زیر منویهای"گزارش لیست کارتهای مشتری حقوقی"، "دریافت مانده محدودیت کارت" و "دریافت ریز تراکنشهای کارت در بازه زمانی" و " دریافت ریزتراکنش کارت با شماره پیگیری " در سامانه یاد شده آماده بهره برداری است.
تنخواه کارت رفاه دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که این ویژگیها عبارتند از:
• صدور کارت مجزا به ازای هر کارپرداز
• امکان دریافت گزارشهای برخط توسط مشتری حقوقی
• درج شماره کارت در صورت حساب مشتری حقوقی
• امکان تعیین سقف برداشت برای هر کارت
• امکان برداشت نقدی از دستگاههای خودپرداز توسط کارپرداز
• امکان خرید اینترنتی و خرید از دستگاههای پایانه فروشگاهی توسط کارپرداز
• امکان انتقال وجه توسط کارپرداز
• امکان تغییر رمز کارت توسط کارپرداز
• امکان برداشت تمامی قبوض و حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی
مشتریان حقوقی با دریافت این خدمت به راحتی میتوانند فعالیتهای روزمره شرکت و یا سازمان خود را با استفاده از خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران انجام دهند و دغدغه آنها به ویژه برای خریدهای روزانه و مدیریت نقدینگی برطرف میشود.
مشتریان حقوقی برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس بگیرند.