تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۲۳۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

آینده‌ای روشن و امیدبخش پیش روست

‌می‌متالز - مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ۲۷ مرداد ماه، در پیامی سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به این شرح است:

۲۷ مرداد ماه سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران بر تمامی سهامداران، کارکنان، مشتریان و ذی نفعان مبارک باد.

از تأسیس و شکل گیری بانک رفاه کارگران بیش از شش دهه می‌گذرد. بانکی که حوادث مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در تمامی دوران، رسالت و وظیفه خویش را که همانا خدمت رسانی شایسته به مشتریان به ویژه قشر زحمت کش کارگر، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی است با جدیت انجام داده است. اما دایره خدمات بانک فقط به این اقشار محدود نگردیده و در عمر پر برکت خود با ارائه خدمات مطلوب به واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، گام‌های مؤثری در راه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور برداشته است.

همراهی و همگامی با فعالان حوزه سلامت و تلاش برای بهبود و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی هم وطنان به ویژه در دوران حساس کنونی که کشور گرفتار بیماری کرونا شده است، برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد اشتغال و توسعه مسوولیت‌های اجتماعی در قالب فعالیت‌های آموزشی و تأسیس مدارس، آبرسانی به مناطقی که فاقد آب آشامیدنی سالم هستند، کمک به ساخت و توسعه مراکز ورزشی در راستای ترغیب و تشویق جوانان مستعد در عرصه ورزش در مناطق محروم و کمک به هم وطنان آسیب دیده از حوادث طبیعی از جمله افتخارات بانک رفاه کارگران است؛ و اکنون نیز در دوران جدید با بهبود زیر ساخت‌های ارتباطی، استفاده از فناوری‌های نوین بانکداری و افزایش سرمایه بانک، بستر و زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر و بهتر به مشتریان فراهم شده است. بدون شک همه این اتفاقات فرخنده و مبارک که بانک رفاه کارگران را در زمره بانک‌های مطرح و پیشروی کشور قرار داده است، جز با همت و تلاش تک تک کارکنان متعهد، صادق و راستین مجموعه و همراهی و همدلی تحسین برانگیز سهامداران و مشتریان گرامی امکان پذیر نبوده و نیست.

مطمئن هستیم که در سایه استفاده از توانمندی‌های موجود، تلاش و همت همگانی و خرد جمعی، آینده روشن‌تری پیش روی مجموعه بزرگ بانک رفاه کارگران است و بی شک ثمره این همدلی و همراهی نصیب هموطنان و مشتریان گرامی خواهد شد و ما نیز قدردان این تلاش‌ها و همراهی‌ها هستیم.

این روز فرخنده را به خانواده بزرگ بانک رفاه کارگران تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، بهروزی و سربلندی همگان را از خداوند سبحان مسألت دارم.

اسماعیل لله گانی

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده