تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۲۲۲۹۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد فولاد امیرکبیر کاشان بررسی شد؛

"فجر" و درآمدی که در تیر، ریخت/ شوک ۳۸درصد بدور از انتظار سهامداران

‌می‌متالز - مقدار درآمدی که از فروش محصولات حاصل‌شده از ۳ بخش بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بوده که عمده‌ترین میزان درآمد از فروش داخلی شناسایی‌شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درامد‌های عملیاتی طی دوره خود را برابر با ۳ هزار و ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه سال جاری نیز موفق به کسب درآمد ۱۴ هزار ۷۶۶ میلیارد ریالی شده، همچنین سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی بالغ‌بر ۸۵۸ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

مقدار درآمدی که از فروش محصولات حاصل‌شده از ۳ بخش بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بوده که عمده‌ترین میزان درآمد از فروش داخلی شناسایی‌شده است.


درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد امیرکبیر کاشان

فولاد امیرکبیر کاشان در تیرماه سال جاری با کاهش درآمد ۳۸ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درصد افزایش درآمد را اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه مجموع درآمد‌های فجر نسبت به سال گذشته ۱۳۷ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده فجر در تیرماه از فروش محصولات در بخش بازار داخلی با ۲.۹۱۱ میلیارد ریال بوده، دراین‌بین درآمدزاترین محصول شرکت فجر «گالوانیزه» با ۲.۴۸۱ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول ۲۷۵.۵۲۱.۹۳۲ ریال در ازای هر تن گزارش‌شده که نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش نرخ را تجربه کرده است.


فروش محصولات فجر در تیرماه سال جاری

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تیرماه مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۱.۹۷۱ تن شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز فروش محصولات این شرکت برابر با ۶۵.۷۸۴ تن بوده است.

فروش محصولات فجر در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد کاهش پیداکرده، بیشترین فروش محصول در اختیار «گالوانیزه» با ۹.۰۰۵ ت بوده و رتبه بعدی نیز «نورد سرد» بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده