تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۲۲۳۰۴۷
سرویس خبر : انرژی

وضعیت تامین بنزین در تعطیلات کرونایی

‌می‌متالز - رئیس صنف جایگاهداران کشور در مورد وضعیت تامین بنزین در تعطیلات کرونایی گفت: تامین بنزین کشور بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد و فروش بنزین مانند روال گذشته است.

به گزارش می‌متالز، اسدالله قلی‌زاده، از تامین بنزین مورد نیاز کشور در جایگاه‌های سوخت بدون هیچ محدودیتی خبر داد.

به گفته قلی‌زاده، مصرف در مقایسه با ماه‌های قبل تفاوت چندانی نداشته و فقط در روز‌های خاصی از سال به دلیل تعطیلات یا افزایش تردد، مصرف بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به محدودیت‌های کرونایی و کاهش حضور کارمندان در محل کار، مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی و به‌ویژه بنزین نیست و جایگاه‌ها نیز خلوت است.

قلی‌زاده گفت: فروش بنزین روال سابق را دارد و اتفاق خاصی نیفتاده و کمبودی در هیچ فرآورده‌ای وجود ندارد.

از ساعت ١٢ ظهر دیروز (یکشنبه، ۲۴مرداد) تا روز جمعه ۵ شهریور ممنوعیت تردد بین استانی در جاده‌های سراسر کشور وجود دارد. همه مجوز‌های تردد نیز لغو شده است و جریمه ممنوعیت تردد بعد از یک ماه دو برابر می‌شود.

صدور هرگونه مجوز تردد ممنوع است

همچنین، بابک دین پرست، دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از دستور وزیر کشور به استانداری‌های سراسر کشور در پشتیبانی همه جانبه از نیروی انتظامی استان در موضوع منع تردد بین استانی در شهر‌های دارای ممنوعیت قرمز و نارنجی با پلاک‌های غیر بومی خبر داده و گفته است: از دیروز صدور هر گونه مجوز تردد برای خودرو‌های شخصی (به استثنای مجوز درمان) ممنوع و همه مجوز‌های صادر شده تا پایان محدودیت هم باطل است.

همکاری بسیج با نیروی انتظامی و ادارات کل راه و شهرسازی استان با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها از دیگر محور‌های مورد اشاره فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کروناست و در این خصوص نسبت به تداوم این همکاری تا پایان محدودیت‌های اعلام شده تاکید داشت.

همچنین تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴مرداد ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریور۱۴۰۰ ممنوع است.

افزون بر این صدورمجوز تردد بین استانی در بازه زمانی مورد تصویب ستاد ملی برای موارد ضروری و با بررسی دقیق توسط فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده