تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۲۲۳۱۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرحباء در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی:

بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد دغدغه نمایندگان است

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: اکثر نمایندگان دغدغه معاش مردم را دارند و خواستار ارائه برنامه از سوی خاندوزی در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی و اصلاح وضعیت معیشت مردم هستند.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا مرحباء در تشریح نشست امروز (شنبه ۲۳ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون اقتصادی در نشست پیش از ظهر خود میزبان خاندوزی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی به منظور آگاهی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی نظرات کارشناسانه و مطالبه گرایانه خود را مطرح کردند، ادامه داد: از جمله مباحث مطرح شده در نشست با این وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در زمینه مباحث مالیاتی، مناطق آزاد، گمرکات، بانکداری، بیمه، تقویت ارزش پول ملی و معیشت مردم بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکثر نمایندگان دغدغه معاش مردم را دارند و خواستار ارائه برنامه از سوی خاندوزی در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی و اصلاح وضعیت معیشت مردم هستند، عنوان کرد: وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی از نظر علمی توانایی این سِمت را دارد و در وی شاهد نشاط، امید، انگیزه، دانش و برنامه بودیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نهایتا نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باید در خصوص وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر وزرا تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده