تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۵۸۷
کد خبر: ۲۲۳۱۹۸
عباسپور نشست مشترک با وزیر پیشنهادی ارتباطات را تشریح کرد:

تاکید اعضای کمیسیون صنایع مجلس بر اجرای شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون متبوعش، گفت: در نشست امروز، اعضای کمیسیون صنایع و معادن، بر اجرای شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک و حمایت از کابران در فضای مجازی تاکید کردند.

به گزارش می‌متالز، روح الله عباس پور در تشریح نشست امروز (شنبه ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را در نشست با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد، افزود: در نشست امروز وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به فرصت‌های موجود در فضای مجازی و کوتاهی‌هایی که تاکنون در استفاده از این ظرفیت شده، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به گفته زارع پور فضای مجازی نه تنها تهدید نیست بلکه فرصت است و ما باید از فرصت‌های فضای مجازی در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم، اضافه کرد: تاکید بر اجرای شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک از دیگر محور‌های صحبت‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه به زعم زارع پور باید هزینه اینترنت کاربران فضای مجازی کاهش یابد، ادامه داد: براساس گفته‌های وزیر پیشنهادی، امکانات پُست و پست بانک قدیمی شده و این سازمان‌ها به شیوه سنتی عمل می‌کنند که باید به روز رسانی شوند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نشست امروز، اعضای کمیسیون صنایع و معادن، بر اجرای شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک و حمایت از کابران در فضای مجازی تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده