تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۲۳۵۸۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مقایسه اجاره آپارتمان مناطق اطراف و جنوب تهران

‌می‌متالز - بنا بر اطلاعات موجود در بازار مسکن تهران و شهر‌های اطراف آن و قیمت مسکن در آن مناطق، لیستی برای مقایسه متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق اطراف و جنوب تهران به تهیه شده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار و قیمت مسکن در اطراف تهران، لیستی از متوسط اجاره ماهانه آپارتمان مسکونی در برخی از شهر‌های اطراف و مناطق جنوب شهر تهران به دست آمده است.

بر اساس داده‌ها و قیمت‌های موجود در جدول زیر، پرند با متوسط قیمت ۲٫۳ میلیون تومان و پاکدشت و قرچک با اجاره ماهانه نزدیک به سه میلیون تومان از ارزان‌ترین شهر‌های اطراف تهران برای اجاره‌نشینی هستند. در مقابل منطقه‌های افسریه با اجاره ماهانه هشت میلیون تومان و فلاح ۶٫۲ میلیون تومان از ارزان‌ترین مناطق جنوب شهر تهران هستند.

متوسط اجاره در شهر‌های قرچک ۳٫۳ میلیون تومان، بومهن ۳٫۷ میلیون تومان اعلام شده است. متوسط اجاره ماهانه در مناطق پردیس، شهر قدس و شهریار در کانال چهار میلیون تومان ثبت شده است.

رودهن و اندیشه نیز با متوسط اجاره ماهانه پنج و ۵٫۳ میلیون تومان گران‌ترین نرخ اجاره برای یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری در بین مناطق و شهر‌های اطراف تهران را ثبت کردند.

منطقه آهنگ با متوسط اجاره ۹٫۶ میلیون تومان و سلسبیل با متوسط اجاره ۱۰ میلیون تومان از دیگر مناطق جنوب تهران هستند.

در جدول زیر متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق جنوب و شهر‌های اطراف تهران را مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.) (قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

مقایسه اجاره آپارتمان مناطق اطراف و جنوب تهران

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده