تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۹۲۳
کد خبر: ۲۲۳۶۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع تپکو لغو شد / کدام نماد‌ها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

‌می‌متالز - روز گذشته بازار سهام با روندی مثبت و با لیدری نماد‌های بانکی و خودرویی به کار خود پایان داد و شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت. مهم‌ترین سیگنال‌های کدال به بازار امروز کدام خبر‌ها است؟

به گزارش می‌متالز، در اطلاعیه‌ای در سایت کدال شرکت تولید و تجهیزات سنگین هپکو آگهی دعوت به مجمع عمومی این شرکت را لغو کرد. همچنین آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت لیزینگ ایرانیان منتشر شد. مجمع این شرکت در تاریخ ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.

شرکت پارس خودرو در افشا اطلاعات با اهمیت این شرکت از موافقت سهامدار عمده خپارس با برنامه افزایش سرمایه این شرکت خبر داد. همچنین شرکت پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) افزایش سرمایه ۳۶۰ خود را خود را به مبلغ ۹۰۰۰ میلیارد تومان از محل اندوخته مالی این شرکت می‌دهد.

شرکت پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به ازای هر سهم پترول سود نقدی ۴۰۰ ریالی را تقسیم کرد. همچنین شرکت قند شیروان، قوچان و بجنورد به ازای هر سهم این شرکت ۳۰۰ ریال سود تقسیم کرد.

شرکت سایپا اذین (خآذین) در اطلاعیه‌ای از افزایش سرمایه ۶۸ درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ ۱۸۱ میلیارد تومان خبر داد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده