تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۳۷۹
کد خبر: ۲۲۳۹۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد:

جزئیات اینماد بدون ستاره برای کسب و کار‌های خرد

‌می‌متالز - فرآیند اینماد بدون ستاره برای کسب و کار‌های خرد و نوپا، راه اندازی و جزئیات آن اطلاع رسانی گردید.

به گزارش می‌متالز، پیرو درخواست‌های مکرر بخش خصوصی جهت در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای کسب و کار‌های مجازی خرد و نوپا و با توجه به تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداختیارها، ضمن اعلام راه اندازی فرآیند اینماد بدون ستاره برای کسب و کار‌های مذکور در قالب مدل جعبه شنی (سندباکس)، جزئیات آن به شرح زیر اطلاع رسانی می‌گردد:
۱- به منظور تسهیل حداکثری برای کسب و کار‌های خرد متقاضی اینماد، فرآیند ساده شده نماد اعتماد الکترونیکی در قالب «اینماد بدون ستاره» صرفاً با احراز هویت و دامنه، طراحی و پیاده سازی شده است.
۲- منظور از کسب و کار خرد، کسب و کاری است که تعداد تراکنش‌های آن در ماه کمتر از ۵۰ عدد و مجموع مبلغ تراکنش‌های آن در ماه کمتر از ۵۰ میلیون تومان باشد.
۳- در صورتی که تعداد یا مجموع مبلغ تراکنش‌های شخص صاحب امتیاز کسب و کار خرد طی یک ماه، از محدودیت‌های تعیین شده بیشتر شود، این کسب و کار‌ها موظفند ظرف ۱۰ روز نسبت به طی مراحل کامل اعطای اینماد و تبدیل اینماد بدون ستاره به اینماد ستاره دار اقدام نمایند.
۴- تعرفه اینماد بدون ستاره فقط مبلغ ۵۰ هزار تومان سالانه (کمتر از یک سوم تعرفه اینماد ستاره دار) می‌باشد.
۵- پس از دریافت اینماد و با توجه به الزام کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت، دریافت کد رهگیری مالیاتی بدون نیاز به مراجعه یا ورود اطلاعات جدید، به صورت برخط قابل انجام خواهد بود.
۶- با انتخاب متقاضی، امکان ارسال اطلاعات از جمله کد رهگیری مالیاتی و انتقال به صفحه ویژه هر یک از شرکت‌های پرداختیار که قبلاً زیرساخت‌های لازم را ایجاد و به پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شده اند، وجود خواهد داشت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده