تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۲۴۵۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۶۸ تن سیمان احتکاری در شهرستان ری کشف شد

‌می‌متالز - رییس اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: ۶۸ تن سیمان از انبار یک واحد صنفی در این شهرستان توسط بازرسان اتاق اصناف کشف شد.

به گزارش می‌متالز، لطف‌الله ستاره روز شنبه در این باره گفت: گشت‌های مستمر از واحد‌های صنفی و انبار‌ها در سطح شهرستان ری ادامه دارد که در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری از انبار‌ها و واحد‌های صنفی بازرسان این اداره به شناسایی میزان قابل توجهی سیمان موفق شدند.
وی اظهار داشت: این واحد صنفی در قسمت انبار و بدون مجوز و ثبت در سامانه انبار‌ها به نگهداری ۶۸ تن سیمان اقدام کرده و در این روز‌ها که با کاهش تولید سیمان مواجه هستیم از فروش و عرضه این محصول با هدف افزایش قیمت پرهیز کرده است.
این مسوول افزود: با توجه به حضور کارشناس تعزیرات و تایید بر احتکار این انبار، برای این واحد پرونده تخلف تشکیل و جهت بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
ستاره خاطرنشان کرد: نباید سودجویی‌ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخی افراد به افزایش قیمت دست زده و به نوعی از قوانین و مقررات مورد نظر عدول کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تهران

عناوین برگزیده