تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۲۲۴۵۴۸
سرویس خبر : اجتماعی

جزییات پرونده‌های مستمری بگیران و بازنشسته‌های تامین اجتماعی

‌می‌متالز - از مجموع پرونده‌های مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، ۲ میلیون و۲۶۲ هزار و ۲۳۲ مورد مربوط به بازنشستگان، ۹۷۵ هزار و۴۷۵ مورد مربوط به فوت شدگان و ۱۴۱ هزار و ۲۵۳ مورد مربوط به ازکارافتادگان است.

به گزارش می‌متالز، مجموع پرونده‌های مستمری سازمان تامین اجتماعی تا پایان خرداد سال جاری ۳ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۶۰ مورد است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس اعلام مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان، در فروردین امسال ۱۵ هزار و ۲۳۰ نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی بازنشسته شدند و در اردیبهشت ۲۲ هزار و ۶ نفر به بازنشستگان این سازمان افزوده شده و در خرداد نیز ۱۶ هزار و ۵۰۸ حکم بازنشستگی صادر شد.

همچنین در سه ماه بهار امسال ۱۵ هزار و ۹۵۰ پرونده فوت برای افراد تبعی واجد شرایط بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان برقرار شده است و یک هزار و ۳۹۵ نفر واجد شرایط دریافت مستمری از کارافتادگی شدند.

رشد ۶ درصدی پرونده‌های مستمری سازمان تامین اجتماعی

گفتنی است، مجموع پرونده‌های مستمری سازمان تامین اجتماعی تا پایان خرداد سال جاری ۳ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۶۰ مورد است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

از مجموع پرونده‌های مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، ۲ میلیون و۲۶۲ هزار و ۲۳۲ مورد مربوط به بازنشستگان، ۹۷۵ هزار و۴۷۵ مورد مربوط به فوت شدگان و ۱۴۱ هزار و ۲۵۳ مورد مربوط به ازکارافتادگان است.

اداره کل تامین اجتماعی اصفهان با تعداد ۲۱۵ هزار و ۷۳۹ هزار نفر بیشترین بازنشسته تحت پوشش را تا پایان خرداد سال ۱۴۰۰ دارد و به ترتیب ادارات کل شرق تهران بزرگ و غرب تهران بزرگ، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، شهرستان‌های تهران، البرز و گیلان بیشترین جمعیت بازنشسته را به خود اختصاص داده‌اند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
آیا خداوند راضی هست یک مستمری با ۱۷ سال سابقه بیمه با دو فرزند بانک رفاه ماهی ۸۷۱ تومان به حسابم واریز نماید. با اینکه ما به التفاوت فروردین ماه امسال را دریافت نکردم. با تشکر احمد رضا خسروی.
عناوین برگزیده