تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۲۴۶۵۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افتتاح شد

‌می‌متالز - امسال همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، فرهاد سبحانی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از ۱۳۲ هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی، استانی، قیر اختصاصی از محل بند ز تبصره یک قانون بودجه سال ۱۳۹۹ و مشارکت دهیاری‌ها در سطح روستا‌های استان به پایان رسیده و در این هفته با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی استان قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: در حوزه بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی نیز ۴۲۰۰ واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است و از مجموع ۳ هزار مسکن محرومین نیز تاکنون بیش از ۲۵۰۰ واحد پایانکار دریافت کرده و به مرحله افتتاح رسیده است.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات حوادث نیز ۲۰۹۰ واحد تعمیری با اعتباری در حدود ۴۲۰ میلیارد ریال و تعداد ۳۲۷ واحد احداثی نیز با اعتباری در حدود ۲۲۰ میلیارد ریال در طول سال توسط این نهاد انقلابی بازسازی شده‌اند.

سبحانی گفت: امسال تهیه طرح هادی و بازنگری ۴۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده