تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۲۲۴۶۹۶
سرویس خبر : اجتماعی
بصیرت:

سپاهان در نقل و انتقالات نمره قبولی گرفت/ عملکرد نویدکیا در نخستین فصل حضورش رضایت‌بخش بود

‌می‌متالز - بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در فصل نقل و انتقالات نمره قبولی گرفته و به هر چه نیاز بوده دست پیدا کرده است.

به گزارش می‌متالز، مجید بصیرت در اصفهان، درباره خرید‌های این فصل سپاهان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان بازیکنانی را که به آن‌ها نیاز داشته است جذب کرده و این خرید‌ها با برنامه و هدف مشخصی انجام شده است.

وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان با در اختیار گرفتن چند بازیکن موثر در فصل نقل و انتقالات نمره قبولی گرفت و به هر چه نیاز بوده دست پیدا کرده است.

مربی فوتبال اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان جای خالی نفرات جدا شده خود را با بازیکنان جدید جذب شده به خوبی پر کرده است یا خیر گفت: در میان بازیکنان جدید جذب شده شناخت کافی از دروازه‌بان تازه به خدمت گرفته شده ندارم، اما با شناختی که از سایر بازیکنان دارم، آن‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و می‌توانند در مسابقات پیش رو به مجموعه سپاهان کمک کنند.

بصیرت درباره عملکرد محرم نویدکیا در فصل نخست حضورش روی نیمکت سپاهان گفت: عملکرد محرم بسیار خوب بود. باشگاه سپاهان باشگاهی است که هر سرمربی در آن با خیال راحت فعالیت می‌کند و آرزوی هر مربی است که در باشگاهی فعالیت کند که مدیرعامل آن باشگاه محمدرضا ساکت باشد و شرایط در سپاهان به خوبی فراهم است.

وی ادامه داد: امیدواریم سپاهان چه در آسیا و چه در مسابقات داخلی نتیجه خوبی کسب کند. سپاهان در فصل گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، اما در چند دیدار در نیم‌فصل نخست امتیازات مهمی را از دست داد، اما نمره قبولی را کسب کرد و در این فصل مدعی اصلی قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده