تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۲۴۵۹۰
سرویس خبر : اجتماعی

احمد باغبانباشی: بازیکنان سپاهان به پیشرفت علاقه زیادی دارند

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان تیم به پیشرفت علاقه زیادی دارند و همین موضوع به ما کمک زیادی می‌کند.

به گزارش می‌متالز، احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تمرینات تیمش گفت: پس از بازی با ملی حفاری خوزستان در لیگ برتر، به بازیکنان تیم یک استراحت کوتاه دادم و پس از آن بلافاصله تمرینات‌مان را شروع کردیم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر در حال تمرین هستیم تا تیم از نظر بدنی به آمادگی مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه از نظر تاکتیکی تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم، افزود: خوشبختانه تیم روند خوبی دارد، بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان به پیشرفت علاقه زیادی دارند و همین موضوع به ما کمک زیادی می‌کند. از امروز شنبه ششم شهریورماه در ورزشگاه صفائیه شهرستان مبارکه اردو برگزار خواهیم کرد و به مدت ۱۴ روز در اردو هستیم تا از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط ایده‌آل برسیم.

احمد باغبانباشی ادامه داد: در حال حاضر چند بازیکن را برای جذب در نظر داریم که در صورت قطعی شدن به تیم اضافه خواهند شد و امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص رتبه تیمش در پایان لیگ برتر بیان داشت: قبل از آغاز بازی‌ها پیش‌بینی کردیم که تیم در پایان رقابت‌ها رده اول تا چهارم جدول را به دست آورد و تلاش خواهیم کرد در پایان فصل به جایگاه مدنظرمان دست پیدا کرده و رتبه‌ای شایسته نام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به دست آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: کسب جایگاه مطلوب دور از دسترس نیست و باید برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم، به بازیکنانم شرایط را توضیح داده‌ایم و بچه‌ها با هدف رسیدن به جایگاه واقعی در تلاش هستند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده