تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۲۲۵۱۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پذیرش سهام ۵ شرکت طی ۵ ماه گذشته در بورس تهران

‌می‌متالز - مدیر پذیرش بورس تهران اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون پذیرش سهام ۵ شرکت با مجموع سرمایه اسمی ۱۱۹۵۰۴ میلیارد ریال در بورس تهران پذیرش شده است.

به گزارش می‌متالز، مدیریت پذیرش بورس تهران اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در حوزه پذیرش شرکت‌ها در بورس تهران، ۹ جلسه هیات پذیرش تشکیل شده که به پذیرش سهام ۵ شرکت با مجموع سرمایه اسمی ۱۱۹۵۰۴ میلیارد ریال منتج شده است.

بر این اساس در ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بالغ بر ۹ جلسه هیات پذیرش برگزار شده که منجر به پذیرش سهام ۵ شرکت با مجموع سرمایه اسمی ۱۱۹۵۰۴ میلیارد ریال، درج نماد ۶ شرکت با مجموع سرمایه اسمی ۱۱۶۴۴۵ میلیارد ریال و عرضه اولیه و بازگشایی سهام ۸ شرکت با مجموع سرمایه اسمی ۱۶۱۰۱۲ میلیارد ریال و ارزش روز ۲۲۴۶۱۳۴ میلیارد ریال در بورس تهران شده است.

در قسمت بازار بدهی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۲۳ اوراق شامل اوراق مشارکت و اوراق گام به ارزش ۱۰۰۲۶۵ میلیارد ریال پذیرش و ۳ صندوق قابل معامله به ارزش ۸۰۰۰ میلیارد ریال و ۱۴ اوراق بدهی شامل اوراق مرابحه، اوراق گام، اوراق مشارکت، اوراق اجاره به ارزش ۶۷۳۰۰ میلیارد ریال پذیره نویسی و بازگشایی نماد انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده