تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۸
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۲۵۳۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در ۵ ماهه اول ۱۴۰۰؛

فروش "هرمز" ۱۸۷ درصد رشد کرد

‌می‌متالز - گزارشی از عملکرد ماهانه شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز برای دوره منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مدت ۵ ماهه اول امسال با رشد ۱۸۷ درصدی همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مرداد ماه امسال به میزان ۱۴،۹۱۵،۰۴۵ میلیون ریال بوده است که بخش عمده آن از فروش ۸۱ هزار و ۳۶۲ تن اسلب به ارزش ۱۳،۲۶۰،۱۷۰ میلیون ریال حاصل شده و مابقی از فروش ۱۹ هزار و ۵۲ تن سایر محصولات بدست آمده است.

با نگاهی بر میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان در ۴ ماهه اول امسال می‌بینیم که رقم حاصل شده در این مدت برابر با ۷۰،۲۵۸،۸۰۴ میلیون ریال بوده است که بازهم بخش عمده‌ای از آن حاصل فروش ۴۷۳ هزار و ۲۱۵ تن اسلب بدست آمده است.

در مجموع می‌توان گفت شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه امسال فروشی برابر با ۸۵،۱۷۳،۸۴۹ میلیون ریال داشته است که این عدد در مقایسه با فروش حاصل شده در مدت مشابه سال قبل که ۲۹،۶۷۵،۷۸۷ میلیون ریال بوده با رشد ۱۸۷ درصدی همراه شده است.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان جنوب در ۵ ماهه اول امسال توانسته است ۴۹۹ هزار و ۶۵۸ تن اسلب و ۳۰ هزار و ۳۱۴ تن سایر محصولات را به تولید برساند.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده