تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۲۲۵۴۰۹
سرویس خبر : اجتماعی

نامه بازنشستگان به رئیس جمهور در مورد پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت

‌می‌متالز - در نامه بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ به ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری آمده است: این اوضاع کرونایی و نیز وضعیت وخیم اقتصادی تمام چشم امیدمان به شما و تیم قدرتمند اقتصادی‌تان است که با غلبه بر تمامی مشکلات به درخواست ما قاطبه بازنشستگان کشوری جامه عمل بپوشید.

به گزارش می‌متالز، بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ پیرامون پیگیری پرداخت پاداش قانونی پایان خدمت خود، به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.

در نامه بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ به ابراهیم رئیسی آمده است:

به استحضار می‌رساند که ما بازنشستگان کشوری و لشگری سال ۹۹ بعد از گذشت یکسال هنوز متاسفانه موفق به دریافت پاداش قانونی پایان خدمت خود نشده‌ایم و این امر متاسفانه ناشی از تعلل دولت پیشین و وعده‌های تهی کسانی، چون آقایان نوبخت و الهیار ترکمن، رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و... است که تا امروز به درازا کشیده شده است.

به کرّات پیگیر بوده‌ایم، ولی متاسفانه با بی‌پاسخی مواجه‌ایم

در این اوضاع کرونایی و نیز وضعیت وخیم اقتصادی تمام چشم امیدمان به شما و تیم قدرتمند اقتصادی‌تان است که با غلبه بر تمامی مشکلات به درخواست ما قاطبه بازنشستگان کشوری جامه عمل بپوشید؛ بلکه با این اندک مبلغ، بتوانیم گوشه‌ای از زخم‌ها و آلام خودرا تسکین دهیم. گفتنی است که پیش از این به کرّات پیگیر بوده‌ایم چه از طریق برنامه بودجه چه از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها و چه ازطریق وزارتخانه آموزش و پرورش، ولی متاسفانه با بی‌پاسخی مواجه‌ایم. از شما به عنوان سکاندار دولت مردمی و انقلابی عاجزانه درخواست داریم تا هرچه زودتر پاداش ما واریز گردد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

نظرات بینندگان
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
ما بازنشستگان لشکری و کشوری که درسال ۹۹بازنشسته‌شده‌ازرئیس‌جمهور‌مردمی‌‌تقاضا‌داریم‌تادور‌نشده‌طلب‌این‌‌قشر‌ضعیف‌وبیمارراپرداخت‌کند
عناوین برگزیده