تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۸
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۲۵۴۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
"شمش کالایی" بیشترین درآمد صادراتی را ثبت کرد؛

ذوب آهن و کوره‌های داغ تولید به نفع سهامداران/ افزایش درآمد ۹درصدی "ذوب"

‌می‌متالز - میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی به ثبت رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌‎شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۲۸ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه ۱۴۰۰ درمجموع مبلغ ۱۳۰ هزار و ۹۱۲ میلیارد ریال فروش داشته است.

ذوب آهن و کوره‌های داغ تولید به نفع سهامداران/ افزایش درآمد ۹درصدی

میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی به ثبت رسیده است.


مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "ذوب"

ذوب آهن و کوره‌های داغ تولید به نفع سهامداران/ افزایش درآمد ۹درصدی

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین ماه سپری‌شده از سال جاری با رشد درآمد ماهانه ۹ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۱ درصد رشد را از آن خودکرده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده نیز با افزایش ۱۱۹ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه سال ۱۴۰۰ از محصول «شمش کالایی صادراتی» با ۸ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال با نرخ فروش ۱۴۵.۹۰۳.۲۳۶ ریال در بازار صادراتی بوده و همچنین محصول «تیرآهن» با ۷ هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال بیشترین سهم را در بازار داخلی به دست آورده که نسبت به ماه گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است

ذوب آهن و کوره‌های داغ تولید به نفع سهامداران/ افزایش درآمد ۹درصدی

مقدار فروش محصولات این شرکت فولادی در مردادماه به مقدار ۱۷۲.۲۸۶ تن گزارش‌شده که ۹۹.۹۲۱ تن در بازار داخلی و ۷۶.۳۶۵ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته و بیشترین میزان فروش طی این دوره یک‌ماهه متعلق به شمش کالایی در بازار صادراتی بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده