تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۰
بازدید: ۵۴۶
کد خبر: ۲۲۵۴۹۳
سرویس خبر : انرژی

۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فاز دو پروژه آبرسانی اردبیل اختصاص یافت

‌می‌متالز - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فاز دو پروژه آبرسانی اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش می‌متالز، علی نیکزاد صبح امروز در آیین بهره‌برداری از فاز نخست آب‌رسانی به نمین و عنبران اظهار داشت: در مجلس با سازمان برنامه و بودجه کشور تماس گرفتم و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده ۳۶ میلیارد تومان بودجه لازم برای فاز دو این پروژه تامین شد.

وی افزود: از زحمت‌کشان این پروژه نهایت قدردانی را دارم و امیدوارم با تامین بودجه، مسوولان پیگیر تخصیص سریع آن باشند تا فاز دوم آب‌رسانی به نمین و عنبران در دهه‌ی فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اجرای پروژه‌های آبرسانی در استان اردبیل اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

صدیف بدری، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در آیین بهره‌برداری از فاز اول آبرسانی به نمین و عنبران گفت: از سال ۹۵ نوبخت در تأمین اعتبارات پروژه‌های آبی استان نقش مهمی داشت و در سفر رئیس‌جمهور به استان نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان برای این امر مصوب شد و در نهایت با تلاش مسوولان آب منطقه‌ای شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه وحدت ارزشمند است و برای پیگیری تأمین اعتبار پروژه‌های آبرسانی در کنار مسوولان هستیم، افزود: در کل استان در بحث آب با مشکلات جدی مواجه هستیم و خوشبختانه در دولت کارآمد و با حضور دکتر محرابیان امیدواری بیشتری در ارتباط با رفع چالش‌های پیش روی آب استان داریم و نسبت به تأمین مطمئن آب از منابعی همچون خزر، ارس و سایر منابع مصمم هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده