تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۲۵۵۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس:

وظیفه ما پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید است

‌می‌متالز - مدیر عامل فولاد هرمزگان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به بررسی مشکلات موجود در راه توسعه فولاد هرمزگان پرداخته و بر تامین زمین و انرژی مورد نیاز فولاد هرمزگان در طرح‌های توسعه‌ای تاکید کردند.

به گزارش می‌متالز، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این نشست به نگاه ارزشی و انقلابی و همکاری‌ها و حمایت‌های همه جانبه مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره کرد و نتیجه این همکاری‌ها را رفع مشکلات و در نهایت انتفاع کشور دانست.
معروفخانی با بیان اینکه نگاه دولت به طرح‌های توسعه، ویژه می‌باشد و نهایی شدن طرح‌های توسعه‌ای به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد، به بیان مشکلات پیش رو در توسعه فولاد هرمزگان پرداخت و اظهار امیدواری کرد: این همکاری‌ها در رفع موانع توسعه فولاد هرمزگان ادامه یابد.
دکتر خلج تهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز فولاد هرمزگان را باعث افتخار منطقه ویژه و ویترین صنعت استان هرمزگان دانست و اظهار داشت:. وظیفه ما پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید است. وی با بیان اینکه در بحث انرژی و بازسازی اعتماد و اعتمادآفرینی بایستی تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تاکید کرد: در حال حاضر کشور نیاز به کار جهادی دارد و بایستی فعالیت‌ها را سرعت بخشید.
خلج تهرانی با استقبال از اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان گفت: ما آمادگی داریم زمین را در اختیار فولاد هرمزگان قرار دهیم.
وی همچنین حمایت خود را از بخش خصوصی در در خصوص تامین انرژی اعلام کرد.

عناوین برگزیده