تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۳
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۲۵۹۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پروژه‌های جهش تولید استان سمنان تعیین تکلیف شود

‌می‌متالز - استاندار سمنان بر تعیین تکلیف پروژه‌های جهش تولید این استان تأکید کرد و گفت: ظرف مدت ۲ ماه باید در این راستا اقدام شود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا آشناگر در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل پروژه‌های جهش تولید استان اقدام شود.

وی با تأکید بر تعیین زمانی مشخص برای تکمیل پروژه‌های جهش تولید استان گفت: برخی از این پروژه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که باید این مشکلات احصا و رفع شوند.

استاندار سمنان تأکید کرد: تکلیف پروژه‌های جهش تولید استان سمنان باید ظرف مدت ۲ ماه آینده تعیین شود و اگر در این زمان به نتیجه نرسد، باید این طرح‌ها از لیست پروژه‌های جهش تولید خارج شوند.

آشناگر خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تأکید کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های جهش تولید استان سمنان را تأمین و جذب کنند.

وی افزود: مدیران و مسوولان مربوطه باید رویکردی مناسب برای حل مشکلات در راستای جهش تولید داشته باشند تا هر چه زودتر تکلیف پروژه‌ها مشخص و به بهره‌برداری برسند.

استاندار سمنان در مورد بهره‌برداری از معادن استان نیز گفت: بدون تأمین آب اجازه بهره برداری از معادن داده نمی‌شود.

آشناگر تصریح کرد: در انتخاب پروژه‌ها در بین شهرستان‌های مختلف استان هیچ‌گونه تفاوتی وجود ندارد و بر اساس اولویت‌ها پروژه‌ها تخصیص می‌یابد.

نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی در مورد مجموعه اقدامات انجام شده در رسیدگی به پروژه‌های جهش تولید استان سمنان پرداخت و گفت: ۲۸ پروژه در قالب طرح جهش تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برخی از پروژه‌های جهش تولید استان سمنان با مشکلاتی در روند اجرایی و احداث مواجه هستند که باید دستگاه‌های متولی در این زمینه توضیحات لازم را ارائه کنند تا هر چه زودتر مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان موظق به تأمین اعتبار و پیگیری برای جذب اعتبارات در زمینه پروژه‌های جهش تولید هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده