تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۴۹۰
کد خبر: ۲۲۶۲۸۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

۷۴۰۰ خانوار تحت پوششی بهزیستی لرستان برای ثبت نام مسکن ملی معرفی شدند

‌می‌متالز - معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: ۷ هزار و ۴۰۰ خانوار فاقد مسکن تحت پوششی بهزیستی به برای مسکن ملی به اداره راه و شهرسازی لرستان معرفی شدند تا با پرداخت سهم آورده بتوانند صاحب مسکن شوند.

به گزارش می‌متالز، رضا وفایی در خرم‌آباد، اظهارداشت: ۷ هزار و ۴۰۰ خانوار فاقد مسکن تحت پوششی بهزیستی به برای مسکن ملی به اداره راه و شهرسازی لرستان معرفی شدند تا با پرداخت سهم آورده بتوانند صاحب مسکن شوند.

وی افزود: بهزیستی جهت حمایت از خانوار‌های تحت پوشش فاقد مسکن به ازای هر خانوار ۵۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌کند، اما این مبلغ برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول ۱۴۰ تومان است که پرداخت می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان با بیان اینکه به خانوار‌های روستایی دارای دو عضو معلول ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود عنوان کرد: می‌توان گفت هم اکنون در مجموع متقاضی مسکن دارای دو عضو معلول نداریم، چون در مجموع ۷۴۵ خانوار شهری و روستایی مسکن دار شده‌اند.

وی بیان کرد: تنها ۲۰ خانوار دارای دو عضو معلول و بیشتر در شهرستان الیگودرز در بحث تحویل مسکن مشکل دارند چرا که پیمانکار علی‌رغم دریافت پول هنوز به تعهداتش عمل نکرده است.

وفایی تصریح کرد: برای رفع مشکل این ۲۰ خانوار نیز چندین با با فرماندار الیگودرز صحبت کرده‌ایم و دو جلسه نیز با حضور دادستان تشکیل شده است هم اکنون نیز شکایت کرده‌ایم و بناست ۲۶ شهریور ماه برای این موضوع جلسه تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در هفته دولت حدود ۹۵ واحد مسکونی به مددجویان واگذار و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز بلاعوض پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده