تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۲۵۷۸۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

۵۰۰۰ واحد اقدام ملی مسکن در اردبیل تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود

‌می‌متالز - استاندار اردبیل گفت: طبق تعهدات راه و شهرسازی ۵۰۰۰ واحد برای احداث مسکن ملی مورد تعهد قرار گرفته که نهایتاً تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش می‌متالز، اکبر بهنامجو صبح امروز در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن و پل قدس اردبیل اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های مهم استان به شمار می‌رود که اردبیل در اجرای این طرح جزو استان‌های پیشتاز به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: احداث ۵ هزار واحد مسکن توسط راه و شهرسازی مورد تعهد قرار گرفته که یک هزار و ۵۰۰ واحد از آن برای شهرستان‌ها و سه هزار و ۵۰۰ واحد نیز برای مرکز استان در نظر گرفته شده و هم‌اکنون مراحل واگذاری واحد‌ها در آینده‌ای نزدیک به اتمام خواهد رسید که نهایتاً‌تا پایان سال آینده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل ادامه داد: ثبت‌نام ۳ هزار نفر به صورت آزاد و ۲ هزار متقاضی از طریق نهاد و ادارات انجام یافته و در کنار آن ارائه تسهیلات و زمین رایگان از اهم مواردی است که به ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته شده و واحد‌ها به پیمانکارانی ارائه می‌شود که در اقدامات عام‌المنفعه موفق باشند.

بهنامجو در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پل قدس اردبیل اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه مشکل اعتباری نداشته باشد و درصدد هستیم با همکاری‌های لازم و اساسی هر چه سریع‌تر این پروژه را به اتمام برسانیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی بیان کرد: تعلل در اجرای پروژه سبب نارضایتی و دغدغه شهروندان شد، اما با بهره‌برداری از آن و رفع مشکلات ترافیکی از هسته مرکزی شهر بسیاری از مشکلات در این زمینه برطرف می‌شود که به همین منظور خرید مصالح مورد نیاز در اسرع وقت انجام یافته و همکاری‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده