تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۰۶
بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۲۲۶۸۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توافق چادرملو و سرمایه گذاری معادن و فلزات، با هدف شناسایی پتانسیل‌های سرمایه گذاری

‌می‌متالز - در ایمیدرو جلسه‌ای با شرکت‌های چادرملو، سرمایه گذاری معادن و فلزات، سی پی جی پارس و رییس سازمان صمت استان یزد با هدف شناسایی پتانسیل‌های سرمایه گذاری این استان انجام شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه برای سرمایه گذاری مجموعه ایمیدرو بروی طرح‌های فروکروم، فروسیلیس، تولید نسوز، تولید سلول خورشیدی ... و احداث ۶۰۰ مگاوات توان نیروگاهی شامل ۱۰۰ مگاوات توان خورشیدی توافق گردید.

بعلاوه مقرر شد واحد‌های تابعه مطالعه‌ای به منظور صنعتی سازی مسکن از طریق احداث یک کارخانه تولیدی با فناوری روز انجام دهند.

سازمان صمت استان شرایط را برای هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی به منظور انعقاد قرارداد با ومعادن در فروش و تحویل خانه‌های تولیدی این کارخانه در قالب مسکن ملی انجام می‌دهد

همچنین با توجه به درخواست استان یزد، ایمیدرو هماهنگی لازم را در ایجاد یک شرکت سهامی عام پروژه مشابه تجلی برای یک واحد پتروشیمی انجام می‌دهد. مطالعات مربوطه توسط سازمان صمت استان صورت خواهد گرفت و در صورت تایید، در ادامه سرمایه گذاران توسط یکی از واحد‌های تابعه معرفی و هماهنگ می‌شونددر این جلسه برای سرمایه گذاری مجموعه ایمیدرو بروی طرح‌های فروکروم، فروسیلیس، تولید نسوز، تولید سلول خورشیدی ... و احداث ۶۰۰ مگاوات توان نیروگاهی شامل ۱۰۰ مگاوات توان خورشیدی توافق گردید.

عناوین برگزیده